מבצעי פסח כבר מחכים לכם באתר🎉🎉 הקליקו

תפריט
קטלוג מוצרים

למה לקנות אופני איזון?

אופני איזון זה פתרון לרכיבה ללא גלגלי עזר

מה זה רכיבת אופניים ? ומה צריך לדעת

רכיבה על אופניים היא אמנות של איזון. תחושת איזון ניתנת לכולנו מהטבע עצמו, היא נותרת רק כדי להרחיב אותו מעבר למסגרת הגוף לאופניים. ואתה צריך לעשות זאת בזהירות – החוויה הראשונה היא החשובה ביותר. מיומנות ללא ספק נעימה ושימושית זו היא הקלה ביותר להשיג בילדות. פשוט קל יותר לילד (לא קל לשמור על מבוגר באיזון לא יציב בזמן שרכב על אופניים), וקל יותר ללמד אותו. פחות סיכון לפציעות נפילה.

נראה כי החכמה – אינה גדולה … תתחילו באופניי איזון ויהיה לכם הרבה יותר קל להעביר את הילד לאופניים ללא גלגלי עזר

מה זה בעצם אופני איזון זה אופניים ללא פדלים לילדים ומבוגרים לשיפור השיווי משקל ?

אופני איזון עשויים מתכת או עץ. זה יכול להיות אופניים רגילים ללא דוושות וחלקים קשורים, או שהוא יכול להיבנות במיוחד (במיוחד לילדים צעירים מאוד, שעבורם בדרך כלל אין אופניים רגילים). חלקם מצוידים בבלמים. לכל העיצובים הזמינים מסחרית יש הגה שטוח.

על מנת לתפקד כראוי, על אופניי איזון להיות קטן מספיק כדי שהרוכב יוכל לרכוב על אופניי איזון, כשהוא יושב בנוחות באוכף עם שתי רגליו על הקרקע. הרוכב רוכב תחילה על אופניים, עומד מעל האוכף, ואז יושב באוכף. בסופו של דבר הרוכב מרגיש מספיק נוח לרוץ ו” לברוח “תוך כדי רכיבה על אופניים, ואז להרים את שתי הרגליים מהקרקע ולשייט, תוך איזון על שני גלגלים.

איך ללמד ילד לרכב ללא גלגלי עזר

שיטת הלימוד מבוססת על כלי לימוד שהתפתח מאוד בשנים האחרונות בארץ ובעולם כולו – אופני האיזון.
לפני מספר שנים הגיעו ארצה אופני האיזון הראשונים – אופניים קטנים ללא גלגלי עזר וללא פדלים שכל מוכר אופניים היה מביט בתדהמה ושואל “מי יקנה את זה? אין לזה סיכוי, עדיף לקחת אופניים רגילים”.אך השנים עברו והזמן עשה את שלו והפך את אופני האיזון להיות אחד המתגלגלים שכל ילד היום חייב להתחיל איתם את תחילת דרכו בעולם הרכיבה.

העיקרון הוא די פשוט – אופני האיזון באים ללמד אך ורק יציבות, האופניים מותאמים לגילאי שנתיים פלוס, הילד הצעיר לומד להחזיק את עצמו ואת האופניים יחד וללכת איתם לאט לאט תוך הבנה כיצד לתפוס את האופניים מבלי שייטו הצידה, עם הזמן הילד לומד את העניין ומתחיל לצבור תנופה ולהרים את הרגליים באוויר לכמה מטרים…
והרי הילד למד לרכב בצורה מאוזנת וללא גלגלי עזר כבר בגיל שנתיים!!!

מה זה גלגי עזר ואם ניתן לרכוש אותם לבד? תשובה היא כן גלגלי עזר, זה גלגלים שמחוברים לגלגל האחורי של האופניים

תוכנית למידה על אופניי איזון

(לא) נפילה, אגב, צריך גם ללמד אותה. בחר מקום מתאים, הרחק מגבולות האספלט, טוב יותר על הקרקע. רצוי להמעיט בערכו של מסגרת האופניים – זה קל יותר פיזיולוגית ופסיכולוגית כאחד. הקפידו להחזיק את הילד יחד עם האופניים בעת הטיה / נפילה – ככל הנראה תצטרכו להחזיק את האוכף ביד אחת בו זמנית, כאשר השנייה בהגה, תתכופף מעט לכיוון האופניים ותניח את כפות הרגליים. האיץ, בקש מהילד להאט בלימה, הניח את רגל שמאל, עזור להטות את האופניים שמאלה ולעצור לחלוטין. חזור ימינה. הראה שאתה יכול לעצור על ידי נטיית כף הרגל על ​​המדרכה כדי לשמור על מיקום אנכי; בלי לרדת מהאופניים כדי להירגע ולהמשיך לנסוע.

אם רכשתם אופניי איזון יד-שניה בדקו!!!

וודאו שאופניי איזון תקינים: נסו להעמיס על המסגרת, תוכלו לכרוע ברך על האוכף או אפילו להשתרע מעט – אם האופניים לא נשברים תחתיכם, זה אומר שהילד יהיה בסדר בוודאות. בדוק שהגלגלים מסתובבים בקלות ובחופשיות, הצמיגים מנופחים. אחרת יהיה הרבה יותר קשה ופחות מעניין לרכב. בדוק שהבלם פועל. פעולת המשיכה של ידית הבלימה צריכה להיות קטנה (כף היד של הילד היא קטנה חשוב להטאים את היד לבלם), הבלימה צריכה להתגבר בהדרגה כשאתה לוחץ על הידית וכמעט חוסם את הגלגל בסוף הלחיצה.

זהו עכשיו אפשר להתחיל להתאמן אל אופניי איזון!

המשימה שלך היא לעזור לילד לשמור על שיווי משקל, תוך שמירה על הילד כמה שיותר נמוך וסימטרי, באופן אידיאלי – על ידי מרכז הכובד של מערכת האופניים לילדים, זה אי שם בגב התחתון. בהחלט לא מאחורי ההגה! גבוה מדי וא-סימטרי, ההשפעה שלך על מרכז הכובד גדולה מדי. אתה יכול להחזיק את החלק התחתון למושב, אבל אז אתה צריך להתכופף וזה לא נוח (במיוחד כדי להתכופף). כאופציה – “ידית הורים” מוט דחיפה, קבועה על עמוד המושב. אפשרות נוספת היא להחזיק את הילד בבגדים מאחור – אם רק הוא לא היה מחליק החוצה או לא להדק את חגורת אביו בחוזקה עם בתי השחי של הילד ולתמוך בו בחגורה.

יש צורך לתמוך, כלומר מבטחים מפני נפילה, אך נותנים לילד מספיק חופש לתפעל את מרכז הכובד שלו – כך הוא לומד לשמור על איזון מהר יותר.
ככל שהמהירות גבוהה יותר והפנייה חדה יותר, כך המדרון לכיוון הפנייה חזק יותר.

האוכף מורד למינימום. אנו הולכים ברגל, בלי להתיישב, אנו נוסעים מעט ימינה / שמאלה.


האוכף גבוה יותר. שב, לך, נסע, מאיץ, בלם (בלם או רגליים)


בעזרת תמיכה אנו מנסים לנהוג באופן פעיל יותר, ליצור עיגולים רחבים חלקים לימין / שמאל.


אנו לומדים להאיץ מאוד, לרכוב על ידי אינרציה ולהאט.


אנו לומדים לפנות ימינה / שמאלה 180/360 מעלות רק על ידי אינרציה, מבלי לגעת בקרקע ברגליים

2.3 3 votes
Article Rating
למה לקנות אצלנו
משלוח מהיר

משלוחים לכל חלקי הארץ

אחריות והחזרות

אחריות ושירות עבור כל מוצר

שירות לקוחות

נשמח לייעץ ולענות על כל שאלה שתשאלו
ניתן לפנות בטופס המקוון “צור קשר”

מחיר

מחירים נמוכים ותחרותיים
מכבדים PAYPAL וכרטיסי אשראי

0 0
דילוג לתוכן