מבצעי פסח כבר מחכים לכם באתר🎉🎉 הקליקו

תפריט
קטלוג מוצרים

הכן אופניך לכיפור – 11 טיפים שיכינו אתכם לחג

כמו בכל שנה כולנו נזכרים בדקה ה-90 להוציא את אופני ילדינו מהמחסנים לקראת “חג האופניים” של הילדים או בשמו האמיתי חג יום הכיפורים או לפני החופש הגדול.
ביום עינוי זה בו אנחנו (לפחות חלקנו) מנסים לשמר את כוחנו במהלך הצום, ילדינו מתרוצצים בכבישי העיר נטולי המכוניות על אופניהם או כל כלי מתגלגל אחר למשך שעות רבות ולמרחקים לא מבוטלים, כשאצלנו מהדהדת הדאגה בבטן שהחג יעבור בצורה תקינה, שהילד לא ייפול, ייפצע וכמובן שלא ייתקע עם פנצ’ר.
ולכן לקראת החג החלטנו מניסיוננו הרב כחנות אופניים לשתף אתכם בכמה טיפים חשובים ובכמה טכניקות תיקון זריזות שאולי יקלו עליכם ויעבירו את החג בשלום.
טיפים:

  1. הוציאו את האופניים מהמחסן לפחות כשבועיים לפני החגים, בדקו את תקינותם (אין פנצרים, מעצורים אכן עובדים, כסא וכידון מכווננים לפי גודל ילדיכם), במידה וקיים החשש כי משהו לא תקין, קיפצו איתם לחנות האופניים שלכם – אם אכן תעשו זאת שבועיים לפני החג לטכנאי האופניים יהיה יותר זמן ותשומת לב לבדוק את כלל האופניים וכמובן לא תעמדו בתור ארוך כ”כ.

 

2. בדקו את גובה האופניים – גובה אידיאלי הינו כשהילד שרוכב ללא גלגלי עזר יגיע עם שני רגליים לרצפה על קצות אצבעותיו. (ברכיבה עם גלגלי עזר יש להגיע לפדל במצבו התחתון עם רגל מעט מכופפת).**הכסא והכידון מוגבהים והילד עדיין מגיע עם כל כף הרגל לרצפה  – הגיע זמן לאופניים חדשים!

 

3. החלטתם לרכוש אופניים חדשים – הגיעו עם ילדיכם לחנות האופניים כמה שיותר מהר (רצוי כחמש דקות אחרי שקראתם את השורה האחרונה), אם תגיעו עם ילדיכם תוכלו לבצע התאמת מידה אידיאלית מבלי לתאר את גובה הילד בקושי באוזני המוכר ולנסות למדוד את הילד דרך הטלפון עם מטר.
כמו כן אם תעשו זאת מהר ילדיכם באמת יקבל את הדגם והצבע שהוא רוצה (מבלי להתמודד עם חוסרים) ולמוכרים בחנות תהיה יותר סבלנות אליכם ותשומת לב לאופניים – לעומת רכישה של יומיים לפני החג.

 

4. רכשתם אופניים חדשים – תתחדשו!!  אל תתנו לילדיכם לעשות את הסיבוב הראשון בחג מחשש שלא יהרוס אותם! תנו לילד לרכב על האופניים כמה ימים לפני, לעיתים תקלות מתגלות באופניים ברכיבה הראשונה כך שיהיה לכם מספיק זמן לחזור לחנות ולתקן את התקלה.

 

5. וגם אם המוכר עבר על הברגים בחנות – תמיד רצוי לבצע חיזוקים נוספים במיוחד בצירי הגלגלים (מפתח 15) בפדלים (15) ובכידון (13, אלן) – למידה שהמרכיב פספס עקב הלחץ הרב בחג.

 

6. אמצעי מיגון – ודאו כי ברשות ילדיכם קסדה מתאימה לראשו וכמובן נקייה מסדקים (קסדה סדוקה אינה תקינה ויש להחליפה), מגיני ברכיים/מרפקים,  ולאלו שרוכבים גם בלילה מומלץ בחום לרכוש תאורה מהבהבת אחורית וקדמית ולסיום פעמון.

 

7. פנצ’רים – בעיה ידועה ומבאסת מאוד במיוחד במהלך הצום, היום ישנם מספר פתרונות לבעיה:
א.  הפתרון העדיף ביותר הינו להזריק חומר אוטם פנצ’רים לפנימית הקיימת (יעצור את דליפת האוויר ויסתום את הפנצ’ר במקום), פתרון פשוט וזול (25-35 ש”ח לגלגל) שעושה את העבודה מצויין אצל רוכבי שטח – אז על אחת כמה וכמה גם באופני ילדינו.
ב. פס גומי – פתרון טוב לקוצים קטנים, אם הקוץ לא חדר את פס הגומי לא תרגישו בפנצ’ר, אם חדר, יש להחליף/לתקן פנימית בכל מקרה.
ג. לרכוש ערכה לתיקון פנצ’רים (10 ש”ח) ולתקן לבד – תכינו את הכפיות.

8. הכינו עצמיכם מראש לתקלות פוטנציאליות – הכינו מפתחות 10,12,13,15,17 + מפתח אלן ומברג פיליפס (יסגרו כ90% מהתקלות), רכשו משאבה ופנימית ספייר.
או לאילו שרוצים להבטיח חג שקט – הכינו כלי תחבורה חלופי.

 

9. קורקינטים – ודאו כי הגלגלים סגורים היטב וכי הידית האחראית על קיפול הקורקינט אכן תקינה ומהודקת, בעיה שכיחה מאוד הינה נפילת ברגים מהקורקינט ופירוקו לגורמים תוך כדי רכיבה.

 

10. לבעלי הממונעים למיניהם –  הטעינו את הממונע כשבועיים לפני החג למשך לילה שלם ובדקו אם הוא נוסע בהזדמנות הראשונה.
רוב הסיכויים שהממונע לא הוטען כל השנה וייתכן ותידרשו להחליף סוללות, אם אכן כך דאגו להגיע לחנות עם הסוללות ועם המטען!! מטען לא תקין לא יטעין גם את הסוללות החדשות.

 

11. טיפ לרכיבה בטוחה – שלחו את ילדיכם עם בגדים בהירים, אמצעי מיגון, בקבוק שתיה, אביזרי תאורה (לרכיבה לילית) ופעמון, רצוי בימינו גם טלפון נייד למקרה חירום בלבד!
ודאו תקינות האופניים ואת תקינות המעצורים, ודאו כי ילדיכם מודעים למיקום המעצור האחורי הבטוח יותר לעצירה (באופני הרים בד”כ ביד ימין, באופני BMX מעצור הרגל)

 

ולסיום שיהיו לכולנו חגים שקטים ובטוחים.

0 0 votes
Article Rating
למה לקנות אצלנו
משלוח מהיר

משלוחים לכל חלקי הארץ

אחריות והחזרות

אחריות ושירות עבור כל מוצר

שירות לקוחות

נשמח לייעץ ולענות על כל שאלה שתשאלו
ניתן לפנות בטופס המקוון “צור קשר”

מחיר

מחירים נמוכים ותחרותיים
מכבדים PAYPAL וכרטיסי אשראי

0 0
דילוג לתוכן